31 Ocak 2016 Pazar

Ürün İncelemesi | Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage

   Herkese merhaba :)
Kozmetiğe olan düşkünlüğümün esas nedeni göz çevremdeki koyu halkalar. (Beni bir panda olarak hayal edebilirsiniz:) ) Bu yüzden benim en yakın dostlarım yüksek örtücülü kapatıcılar ya da correctorlar. Bugün sizlere bu en yakın arkadaşlarımdan biri olan Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage kapatıcısından bahsetmek istiyorum.




Bu ürünün hafif su gibi bir yapısı var ilk bakışta tam kapatıcı olmaz ancak bir corrector yardımıyla kullanılabilir gibi geliyor. Ancak bu yapısına rağmen kapatıcılığına 1 ile 10 arasında bir puan vermek gerekirse bu ürün bence 8'i çok rahat alır. Fakat şöyle bir dezavantajı var ki çok çabuk kuruyor. Size önerim çok çabuk hareketlerle uygulamanız. Yani iki tarafa da süreyim sonrasında yayarım mantığı bu üründe pek güzel sonuç vermez, göz göz uygulayın derim. (çizgilere tabi ki doluyor dolmayan bir ürünle henüz karşılaşmadığım için buraya dezavantaj gibi yazmak istemedim. Ancak transparan bir pudra yardımıyla bu sorununuzu çözebilirsiniz )


Ben bu kapatıcıdan en iyi sonucu tabi ki nemli bir beauty blender uygulamasıyla elde ediyorum. Bu ikili bana gerçek bir Naked Skin görünümü veriyo diyebilirim. Ayrıca ürün benim göz çevremi aman aman kurutmadı ama bunun sebebi benim göz çevre nemlendirmesinde çok titiz olmam da olabilir, ki bence makyaj yapılsın yapılmasın muhakkak göz çevresi nemlendiricisi kullanılmalı yani kalkıp iyice kırışmayı beklemeyelim kızlar :)
  

Damarları nasıl kapattığını görebiliyosanız eğer ne demek istediğimi anlamış olmalısınız. Bitse tekrar alır mıyım bilmiyorum muhtemelen o sırada piyasadaki kapatıcı durumuna göre değişir gibi geliyor ama beni asla üzüp hayal kırıklığı yaşatan bir ürün olmadı nankörlük edemem :)
Ben Akmerkez Sephora'dan 85 tl gibi bir fiyata almıştım. 
Umarım yardımcı olabilmişimdir, bunun gibi bir çok göz altı morluğu yazısı olacak şimdiden demiş olayım :)

Şimdilik hoşçakalın :)  ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder