29 Ocak 2016 Cuma

Ürün İncelemesi | Mavala - Penetrating Nail Hardener

               
Herkese merhaba! :)
 Bugün sizlere tırnaklarımı (bence hayatımı) kurtaran bu kendisi minik ama marifeti büyük üründen bahsetmek istiyorum. Kimisinin tırnakları uzadığı gibi kırılır benim tırnaklarım uzamadığı halde kırılan hatta soyulan bi yapıdaydı. Bu ürün sayesinde bütün bu dertlerime veda ettim diyebilirim.
Mavala nail hardener çoğu eczanede, bazı kuaförlerde ve internet üzerinde bulunuyor yani öyle ulaşılması zor bir ürün değil. Ben de bu ürünle her zaman alışveriş yaptığım eczanemde tanıştım. Başta çok çekimserdim 'neler denedim işe yaramadı bu mu çözecekmiş problemlerimi' dedim ama yine de bi' şans vermek istedim iyi ki de vermişim. Normalde bi ürünü bu kadar yağlayıp ballamam ama yemin ederim sonuna kadar hak ediyor:)
Ürüne bakıldığında az gibi geliyor fakat kullanım şeklinden dolayı aslında yeterli bir miktarı var. Ürünü içindeki fırçası yardımıyla tırnağınızın sadece uç ve kırılma riski olan kenar kısımlarına sürmeniz yeterli olacaktır. Ben 3 günde 1 şeklinde sürerek tırnaklarımı kurtardım kırılma belasından :)
Fiyatı:45,50TL (Her kuruşuna değiyor arkadaşlar yine olsa yine alırım)
Diğer post'larda görüşmek üzere!❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder