30 Ocak 2016 Cumartesi

Wishlist | Şubat 2016

Herkese yeniden merhaba!
Şubat ayına az kaldı, ben de bu ayki alışverişim için gözüme kestirdiğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim :) Ürünleri aldıkça incelemelerini de yazacağım.
1.Urban Decay Naked 2 Eyeshadow Palette
Bu paleti duymayan, görmeyen kimse kaldığını gerçekten sanmıyorum. Renkleri o kadar güzel ki :) Içinde hem günlük hem de gece makyajına uygun renkler bulunuyor. Urban Decay ürünlerini Sephora'larda ve Urban Decay'in internet sitesinde bulabilirsiniz. Fiyatı: 180TL. Biraz fazla olsa da palet içindeki tüm renkler kullanılabilir olduğundan fiyatını çıkaran bir ürün olacağını düşünüyorum.
2. MAC Retro Matte Liquid Lip Colour - Back In Vogue
Likit mat rujlar, gerek sürüm kolaylığı gerek kalıcılıkları olsun çıktıkları andan itibaren tüm makyajseverlerin favorisi oldu. Mac markası da yeni serisinde bu rujlara yer verdi. Bu renk içinde hem turuncu hem de birazcık pembe barındıran çok hoş bir nude tonu bence. Mac'in matte rujlarından Kinda Sexy - Velvet Teddy arası bir renk diyebiliriz. Mağazada gördüğüm günden beri her girişimde elim gidiyor, bu ay bence dayanamayıp alacağım :) Fiyatı:69TL 
3. Sephora Highlight Lowlight Face Contour Duo
Sephora markasının birkaç ay önce çıkardığı kalem kontur kiti; kolay kontur uygulaması için çıkarılmış en güzel ürünlerden bir tanesi. Fakat hiçbir mağazada  bulamıyorum. Geldiği gibi bittiği söyleniyor ve genellikle sadece Deep renginin testerı bulunuyor mağazalarda. Bu renk çok koyu olduğundan denemeniz bile çok zor diyebilirim. Bu ay denk getirebilirsem kesin alacağım, bulmayı umut ediyorum :) Fiyatı:20$ (Sephora Türkiye sitesinde bile ürün kalmadığından mecburen $ fiyatını yazıyorum)
4.L'oreal False Lashes Superstar 
L'oreal markasının bu rimelini o kadar fazla blog'da görüyorum ki almasam olmaz diye düşünmeye başladım. Ürünün bir tarafı primer, diğer tarafı ise maskara. Primer tarafı kirpiklerinize hacim, uzunluk ve dolgunluk kazandırıp rimele hazırlıyor. Ayrıca rimeli sabitliyor ve kullanım süresini arttırıyor. Rimel zaten çok fazla dağılan bir ürün değil ama primerin sağladığı diğer avantajlar beni cezbediyor :) Rimeli ise siyahlık kazandıran primerı tamamlayan bir ürün. Ayrıca bu rimelin diğer bir sevdiğim yanı ise primer üründen sonra istediğiniz rimeli uygulayabiliyor olmanız, uyumlu bir ürün. Fiyatı:45,90TL fakat Watsons ve Gratis mağazaları çok sık indirime giriyor, daha uyguna alabilirsiniz. Ayrıca Kozmela.com'da 27,50TL. 
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, ürünleri kullandıkça deneyimlerimi paylaşacağım. Diğer yazılarda görüşmek üzere! Haftasonunuz güzel geçsin! ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder