29 Ocak 2016 Cuma

Ürün İncelemesi | MAC - Nice 'N' Spicy Pro Longwear Lip Pencil

Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere Mac'in Pro Longwear dudak kalemlerinden Nice 'N' Spicy rengini inceleyeceğim. Ürünü geçen hafta bir Mac mağazasında makyaj yaptırırken keşfettim ve tek kelimeyle mükemmel bir dudak kalemi. Rengi çok güzel, pigmentasyonu çok fazla, çok kalıcı, dudaklarımı kurutmadı, uygulaması kolay, gerçekten harika. Açıkçası sert ve sürümü zor dudak kalemleri sanki dudağımı çatlatıyormuş gibi geliyor bana, bunun onlarla alakası yok. Eğer kahve alt tonlu nude rujları seviyorsanız, üzerine ruj uyguladığınızda hem rujun kalıcılığını arttıracak, hem çok güzel duracaktır. Ben Mac'in matte rujlarından Velvet Teddy ile uyguluyorum ve çok beğeniyorum. MAC Nice 'N' Spicy Pro Longwear Lip Pencil fiyatı:52TL
Diğer post'larda görüşmek üzere, iyi haftasonları! ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder