29 Ocak 2016 Cuma

Ürün İncelemesi | Marc Jacobs - Le Marc No:224 Lipstick




Herkese merhaba!:)
med.makeup
Bugün sizlere severek kullandığım bir ruju tanıtacağım.MARC JACOBS markasına ait Le Marc koleksiyonunun 224 numaralı Magenta isimli ruju.İsminden de anlaşılacağı üzere magenta rengi kendisi.




Daha önce MARC JACOBS markasına ait kozmetik ürünü kullanmamıştım.Ruju alma nedenim de  bu markaya ait bir kozmetik ürünü denemek istememdi açıkçası:) 

Fakat ne zaman sürsem  'Aa rujunun markası ne?Ne kadar güzelmiş..Bende istiyorum!' tarzı yorumlar alıyorum.






Ruj kremsi bir yapıya sahip.Parlak bitişli.Kalıcılığı mat rujlar kadar olmasa da fena değil.Nemlendirme özelliğine sahip. Sürümü gayet kolay.Diğer koyu renk rujlar gibi dudak kalemi ile uygulama zorunluluğu hissetmiyorunuz.Fakat ben Mac'in Crayon  Levres dudak kalemlerinden Heroine ile uyguladım.
Dudağımda duruşu resimdeki gibi:)
San Francisco Sephoradan 29$ 'a almıştım.Fakat internetten satışı yapılıyor.
Fiyat performans karşılaştırması yapacak olursam daha uygun fiyatlı markalarda da bulunabilecek bir renk bence:) 
Diğer postlarda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın! ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder