1 Şubat 2016 Pazartesi

Ürün İncelemesi | Benefit Porefessional Pro Balm To Minimize the Appearance of Pores

Herkese merhaba! 
Bugün sizlere makyaj bazları içerisinde belki en ünlü diyebileceğim Benefit markasının Porefessional makyaj bazını inceleyeceğim :)
Ürünün görüntüsü tipik bir benefit ürünü, eğlenceli bir ambalaja sahip. Ciltte gözenekleri kapatmayı vaad eden bir ürün, bu konuda da gerçekten başarılı. 
Gözenek kapatmak için özel uygulamasına gelecek olursam, önce fondoteninizi/bb-cc kreminizi uygulayın. Daha sonra Porefessional'ı gözeneklerinizin kapanmadığı bölgelere tampon hareketlerle uygulayın. Uyguladığınız bölgelerin üzerine çok ince bir kat daha fondoten geçin. Bu sayede gözeneklerinizin artık orada olmadığını göreceksiniz. :)
Ürünün rengi fotoğrafta gördüğünüz gibi, tek bir renge sahip. Teninize yaydığınız zaman ten renginize uyum sağlıyor. Bana açık olur, koyu olur derdini hiç düşünmenize gerek yok :) Al-çık bir ürün. 
Eğer gözenek probleminiz yoksa ürünü baz olarak nemlendiricinizi uyguladıktan sonra yüzünüze yedirebilirsiniz. Ben çok gözeneği olan biri değilim, genellikle bu amaçla kullanıyorum Porefessional'ı. Fondotenden sonra ise yukarıda anlattığım gibi tek tük olan sivilce izlerime sürüyorum ki, tamamen yok olsunlar. :)
Ayrıca yüzünüzde makyaj ürünleri belirli bir saatten sonra parlama yapıyorsa ve siz bu yağlı görünümden rahatsız oluyorsanız, fondoteninizden önce T Bölgenize de bu ürünü uygulayabilirsiniz, böylece istediğiniz mat görüntü tüm gün sizinle olacak!
Ben bu ürünü bir süredir kullanıyorum ama yanlış hatırlamıyorsam fiyatı:134tl.
Öncelikle denemeyi sevenlerdenseniz seyahat boyu da bulunuyor. Onun ise fiyatı:45-50tl. Bana sorarsanız seyahat boyunu almak yeterli çünkü 1 damlası bile yetecek bir ürün bu. Çok fazla almanıza gerek yok :)
Benefit ürünlerine Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz. 
Diğer post'larda görüşürüz!  ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder