2 Şubat 2016 Salı

Ürün İncelemesi | Pastel Day Long Lipcolor Kissproof No:22

Herkese merhaba!
Bugün sizlere geçen gün Instagram hesabımızda bahsettiğimiz mini alışverişte aldığım ve bayıldığım bir rujdan bahsedeceğim.
Mor ruju kendine çok yakıştıran biri değilim. Ama Pastel'in bu serisini çok fazla yerde duydum ve okudum. Fakat ne yazık ki bu ürünün nude tonlarını bulmak çok da mümkün değil. Genellikle kalmamış oluyor. Ben de hem bir mor rujum olsun, hem de bu seriye bir şans veriyim diye düşünüp resimde gördüğünüz ruju aldım. :)
Likit mat rujlar genellikle normal mat rujlara göre biraz daha kadifemsi bir yapı oluşturuyor dudakta. Bu görüntüyü ben baya seviyorum diyebilirim. Fakat dudakları inanılmaz kurutuyor. Bu güne kadar öncesinde lip balm uyguladım, sonrasında uyguladım, primer ile uyguladım fakat bu duruma bir çözüm bulamamıştım. İnanamadım ama Pastel çok fazla kurutmadı dudaklarımı. Hatta nerdeyse hiç kurutmadı. Bu rujla tanışmadan önce Sephora'nın likit mat serisine takmış durumdaydım (renkleri muhteşem) ama dudaklarımdan pul pul dökülme yapıyor ruj. Belirli zaman aralıklarında ıslak mendille dökülen kalıntıları alıp ruju tazelemeye başlamıştım. :)
Silikon bazlı primerların bu konuda imdada yetiştiğini duydum, en kısa zamanda deneyip onu da buraya yazarım. 
Rujun pigmentasyonu gayet güzel, sürümü ise zaten tüm likit mat rujlar gibi çok kolay :) 1-2 dk içinde kuruyor bu yüzden acele etmenize gerek yok, rahat rahat sürebilirsiniz. Bu rujları sürerken fırçayı ilk çıkardığınızda dudaklarınızın ortasına uygulayın, dudak kenarlarınızı fırçadaki ürün azalmışken belirginleştirin, daha az taşırdığınızı göreceksiniz. Bazen koyu ruj sürmek istiyoruz ama çok üşeniyoruz ya işte öyle günlerde gerçekten imdada yetişecek bir ruj. Ama yine de her gün kullanılırsa acaba kurutur mu diye korkumdan ben bu ruju özel günlerde sürme taraftarıyım:)
Pastel marka ürünleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Rujun fiyatı:18tl
Watsons'lar çok sık indirime giriyor, 9tl'ye de alma şansımız var kızlar :)
Hatta sevgililer gününden önce indirime gireceğini biliyorum, aklınızda bulunsun.
Uzun lafın kısası, ben bu ruju gerçekten çok beğendim, alın aldırın bence :)
Diğer post'larda görüşürüz! ❤




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder