1 Şubat 2016 Pazartesi

Ürün İncelemesi | Clinique Chubby Stick Eyeshadow


Herkese merhaba:)
 Bugün Clinique markasının Chubby Stick farlarından iki tanesini inceleyeceğim.

Bendeki renkleri big blue(10 numara) ve grandest gold(14 numara).Ürünü gördüğünüz zaman Clinique'den başka bir markaya ait olamayacağını anlıyorsunuz.Tipik bir Clinique ambalajı:D Farlar kremsi yapıda ve sedefli bir duruşu var.Sürümü gerçekten kolay ki ürünün tanıtımı bu şekilde yapılmakta.Kalıcılığının toz farlara göre çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim.


                                 


Ben 14 numarayı genelde göz pınarlarıma yada kaş altına uygulamayı tercih ediyorum.Kaş altı için az miktarda sürüp yaymayı tercih ediyorum.Kaş altına yoğun uygulandığında o bölgeye renkli far sürmüş havası yaratıyor çünkü:)
Tüm göz kapağına uygulayıp üzerine sadece eyeliner sürdüğünüz zaman da sade ve güzel bir görünüme ulaşabiliyorsunuz.10 numaranın kullanımı ise benim açımdan çok daha sınırlı.Gri tonlarda yoğun dumanlı göz makyajı yapacaksam hafif bi renk versin diye göz kapağımın orta bölgesine uygulayıp fırça yardımıyla dağıtıyorum.



                                     


Bu farlar bana yılbaşı hediyesi olarak gelmişti.Eğer hediye olmasaydı gidip almazdım sanırım:)Olmazsa olmaz bir ürün değil bana göre.Clinique makyaj ürünleri satan çoğu mağaza ve onlinestore da bulabilirsiniz:)
Fiyatı:58 tl civarı 
Fakat internette daha uygun fiyatlı olanlarını bulabilirsiniz:)
Diğer post'larda görüşmek üzere  ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder